Search for:

Čo mužov najviac priťahuje na ženách


Žena je nádherné stvorenie, ktoré mnohí básnici v svojich básniach opisujú ako múzy dávajúce im motiváciu a život bez týchto stvorení by sa pre nich rovnal životu v absolútnom zatratení. Títo básnici mali a stále majú v tomto smere absolútnu pravdu, keďže je viac ako očividné, že muži k svojmu životu potrebujú ženy a naopak. Jedine spojením muža a ženy vznikne zázrak v podobe nového života. Aj tu však panuje prirodzený výber a svojich partnerov a partnerky si opačné pohlavia vyberajú veľmi opatrne. V tomto článku sa zameriame na mužov a na ich spôsob výberu svojich partneriek.

romantika

Fyzická krása hrá v tomto smere iste veľkú úlohu, nepripisovali by sme jej však až takú významnosť ako je v spoločnosti celosvetovo zaužívané. Veľké prsia či vypracované telo sa páči mnohým mužom, stále je to však iba malý zlomok z toho, čo muži uvádzajú, že by mala mať ich vysnívaná partnerka. Na rad prichádza staré známe klišé a to pojem vnútorná krása. Mužské pohlavie na ženách najviac oceňuje, ak je vtipná, pohodová, ironická a úplne zbožňujú, ak ženy veci neberú príliš vážne a dokážu si urobiť srandu sami zo seba. Zároveň však u žien hľadajú útechu a nehu. Žena by sa mala vedieť o muža postarať a stať sa jeho dokonalou spoločníčkou a zároveň bútľavou vŕbou. Hromada mužov je navyše stále jedno veľké dieťa a partnerka by mala predstavovať akúsi istotu v ich životoch.

mladý pár

Na druhú stranu, muži milujú ak sa ich partnerka v posteli premení na divošku, s ktorou si dokonale užijú posteľné radovánky. Hovorí sa, že tichá voda brehy myje a verte nám, tento výrok platí v mnohých slovenských domácnostiach.
Aby sme však neboli veľmi jednotvárni, muž by si mal vedieť partnerku aj udržať a neodplašiť ju svojím nezodpovedným správaním. Svojej partnerke by mal zniesť aj modré z neba, ak to bude potrebné. Nemal by trvať tvrdošijne na svojom názore, ale spolu by mali dôjsť ku kompromisu, ktorý bude vyhovovať obidvom stranám. Celý partnerský život je o vzájomnom spoznávaní a obrusovaní hrán, preto vám prajeme, aby ste boli v svojom živote šťastní, zdraví a hlavne milovaní.

V čom sú alternatívne školy iné?


Mnoho ľudí je nespokojných s aktuálnym školstvom nielen na Slovensku, ale aj vo svete. Medzi časté sťažnosti patrí veľké časové a psychické zaťaženie dieťaťa, málo času pre rodinný život a oddych či zbytočné informácie. Aj kvôli tomu vznikli alternatíve školy. V čom sa teda odlišujú od tej „tradičnej“?

školák

V prvom rade sa zameriavajú na dieťa ako na jednotlivca s vlastnými záujmami, schopnosťami a potrebami. Z týchto faktorov sa odvodzuje, čo je dieťa potrebné učiť. Učenie sa pri tom nechápe ako cieľ, ale ako prostriedok rozvoja žiaka. Zdrojom vedomostí má byť literatúra, ale aj samostatná práca či experimentovanie. Významnú rolu tu určite hrá tvorivosť a kreativita. Spomínané záujmy žiaka sú podporované v priebehu celého výchovno-vzdelávacieho procesu, a to napríklad formou výberu z mnohých voliteľných predmetov. V neposlednom rade sa kladie dôraz aj na estetickú stránku školy, ktorá má pripomínať domov žiakov.

Samozrejme, existujú viaceré druhy alternatívnych škôl. Medzi tie známejšie patrí Daltonská škola. V tomto prípade si žiaci sami stanovujú ciele, ktoré chcú vo vyučovacom procese dosiahnuť. Na základe týchto cieľov sa žiak nielen učí, ale je dokonca sám zodpovedný za ich plnenie. Táto škola vychádza z predstavy, že vnútorná motivácia je efektívnejšia ako vonkajšia.

studium

Ďalším spôsobom výučby je pedagogický pragmatizmus. Zameriava sa na to, čo má v živote človeka praktickú využiteľnosť, spája učenie so životom. Žiakov sa snaží viesť k navrhovaniu riešenia rôznych životných problémov cez hľadanie, selektovanie a zvažovanie významu rôznych informácií.

Progresivistické hnutiepodnecuje spoluprácu žiakov namiesto súťaženia medzi nimi. Tvrdí, že škola má pripraviť človeka na kvalitu vzťahov v živote, starostlivosť o svoje zdravie a zároveň ho pripraviť na povolanie.

matematika

Posledným zameraním alternatívnych škôl, ktorému je venovaný tento článok, je globálna výchova. Dôraz kladie na tvorbu životného prostredia pre trvalo udržateľný rozvoj na planéte. Učí zodpovednosti za rovnováhu prírody a človeka, venuje sa komunikácií s prírodou a taktiež environmentálnej výchove.